نئو دایی جان ناپلئونیسم

مدتی است که به عنوان یک فرد بهایی نسبت به جاسوس بودن خود مشکوک شده ام ! در همین رابطه بود که به دنبال سر نخ گشتم و با خود گفتم اگر ما جاسوس باشیم ، وجود ما بیش از همه برای چه کسانی مفید است ؟ تا اینکه با بررسی های زیاد به این نتیجه رسیدم که احتمالاً ما جاسوس حکومت فعلی هستیم چون هر وقت نیاز دارد که به مخالفان خود اندکی گوش مالی بدهد به آنها می گوید که بهایی هستند ؛ مگر نه اینکه شیرین عبادی ، هادی خرسندی ، عطاءالله مهاجرانی ، محسن کدیور و میرحسین موسوی اخیراً بهایی شده اند ! ولی نه ، ما که قبل از این حکومت وجود داشتیم پس به احتمال زیاد ما جاسوس محمدرضا پهلوی بودیم ، چرا ؟ چون او برای اینکه سر علمای آن زمان را گرم کند و حواس آنها را از مسائل سیاسی پرت نماید بهایت را درست کرد و سپس حجتیه را برای مبارزه با آنها بوجود آورد و یک سری از علما را در این گروه سازماندهی کرد ! ولی بازهم که نمی شود ما قبل از محمدرضا پهلوی هم وجود داشتیم . پس حتماً ما را رضا خان درست کرده . او احتمالاً برای برنامه های مترقی و غرب زده خود احتیاج به یک دین جدید و مترقی هم داشته بنابراین او دین بهایی را درست کرده است ! ای بابا این هم نمی شود چون دین بهایی قبل از رضا خان هم وجود داشته پس ما را محمد علی شاه قاجار درست کرده تا مشروطه خواهان را بهایی بنامد و به این ترتیب بتواند مجلس را به توپ ببندد ! یعنی ما قبل از محمد علی شاه وجود نداشتیم ؟ اگر وجود داشتیم یک مرتبه بگو ما از کی بوجود آمدیم ؟

بله ، ما از زمان ناصرالدین شاه قاجار به بعد وجود داشتیم و حتماً او دین بهایی را درست کرده است ! به این ترتیب که میرزا حسینعلی نوری  را مأمور ایجاد این دین کرد و سپس او را به سیاه چال انداخت و بعد از زجر و شکنجه فراوان او را به دورترین نقطه قلمروی حکومت دوست و برادر عثمانی ؛ یعنی شهر عکا در فلسطین اشغالی تبعید کرد تا مبادا فردی از ایرانیان بخواهد بهایی شود و اگر هم کسی اظهار بهایی بودن می کرد او را به حبس انداخته و یا می کشت ! پس نفع او از ایجاد دین بهایی چه بود ؟ او نه مجلسی داشت که بخواهد ببندد نه قصد ایجاد تغییرات مترقی داشت نه با علما مشکلی داشت چون مصداق نامش یاری دهنده دین خدا بود ! و نه برای سرکوب مخالفان نیاز به بهانه داشت و به راحتی با هر دولتی که سبیل مبارک را بیشتر چرب می کرد بیشتر دوست می شد پس این درد سر را برای چه می خواست ؟؟؟؟

این سؤالات همچنان برای من بی پاسخ مانده و مرا بیش از پیش نسبت به جاسوس بودن خود مشکوک ساخته ولی شاید در زمان حکومت بعد معلوم شود که ما جاسوس چه کسی هستیم و به احتمال زیاد فرزندان ما که جاسوس به دنیا می آیند پاسخ این سؤال را خواهند یافت !!!!!!!!

تا آن زمان آزاد اندیش باشید

 


هیچ نظری موجود نیست: