آنچه گذشت

در یکی از واپسین روزهای زمستان سال 86 وبلاگ جنبش برابری حقوق انسانی با نام اختصاری jobhe در سایت بلاگفا پا به عرصه دنیای مجازی گذاشت و از اتفاق آن روز با روز جهانی زن برابر بود . من این تقارن را به فال نیک گرفتم و با جدیت در جهت اهدافی که داشتم و از ابتدا کاملاً شفاف آنرا اعلام کرده بودم به انتشار مطالب پرداختم .
در طول مدت فعالیت آن وبلاگ ، من هیچگاه مقهور شرایط زمانی نشدم و در سخت ترین روزها نیز اهداف خود را دنبال کردم و این جدیت به مذاق برخی خوش نیامد تا اینکه در یکی از روزهای اوایل مهر سال 88 هنگامیکه به وبلاگ خود مراجعه کردم با عبارت مشکوک " این وبلاگ به یکی از دلایل زیر مسدود شده است " مواجه شدم .
ابتدا سعی کردم با زدن ایمیل به مدیر سایت علت را جویا شوم که با وجود پیگیری مجدد نیز پاسخی دریافت نکردم ، به همین دلیل تنها راه را ایجاد وبلاگی دیگر در سایتی دیگر دیدم ولی از آنجاییکه در سایت های ایرانی همیشه احتمال برخورد سلیقه ای وجود دارد از همین رو یک سایت بین المللی و با سابقه را برای این کار انتخاب کردم .
حال قصد دارم تمام مطالب وبلاگ قبل را در این وبلاگ منتشر کنم و به راه قبل ادامه دهم و از همه دوستان تقاضا دارم که مرا در رساندن این وبلاگ به جایگاه وبلاگ قبل یاری کنند .
با سپاس
مدیر وبلاگ جنبش برابری حقوق انسانی
9/7/88

۳ نظر:

ناشناس گفت...

من اصلا وبلاگ شما رو نمی شناسم پس نمی تونم کاری رو که ازم خواستین بکنم با تشکر

یوسف پرسپولیسی گفت...

من اصلا وبلاگ شما رو نمی شناسم پس نمی تونم کاری رو که ازم خواستین بکنم با تشکر

Bahram Farzan گفت...

Hi my friend
If you are living in Iran, please don't link my site , It may cause you problem.